Het bestuur van SV Atlantis.

Het 28e bestuur van S.V. Atlantis bestaat uit 3 studenten die een studiejaar lang zich inzetten voor de vereniging. Aan het begin van een nieuw collegejaar wisselt het bestuur.

Wil je in contact met ons komen of ben je benieuwd wie wij zijn? Dan kan je hier alle informatie vinden.

Axel van der Pol

(Voorzitter / Hoofd extern)

Ik ben Axel, de nieuwe voorzitter van s.v. Atlantis. Ik ben tot die positie gekomen doordat ik heb geholpen met het organiseren van de introductieweek voor de nieuwe eerstejaarsstudenten.
Het vorige bestuur heeft mij benaderd voor het nieuwe bestuur, wat ik met beide handen aannam. Ik ben iemand die goed met mensen kan werken en hierdoor durfde ik ook de stap te maken om voorzitter te worden.

Zelf heb ik al een studie gedaan op MBO-niveau: de opleiding Interieur adviseur. Dit was een creatieve opleiding waar ik veel heb geleerd. Ook heb ik vele stages al gelopen bij verschillende bedrijven. Onder andere een architecten bureau: dit was voor mij de link om bouwkunde te gaan doen.

Verder heb ik een eigen bedrijf in branddesign en interieur adviezen en heb ik hobby’s die ik graag uitoefen in mijn eigen tijd.

Mocht je enige vragen hebben over de opleiding, vereniging of creatieve aspecten, kan jij mij altijd contacten.

Groetjes
Axel

Linked In

Eline van Looij

(Secretaris / Hoofd Intern)

Ik ben Eline, 21 jaar en secretaris & hoofd intern van s.v. Atlantis bestuur 28. Ik zit in mijn tweede jaar van de studie Civiele Techniek. In mijn vrije tijd zit ik graag op het terras, reis ik of vind je me in de sportschool. Als secretaris zal ik verantwoordelijk zijn voor de communicatie binnen en buiten de vereniging en natuurlijk medeverantwoordelijk voor de plannen van het bestuur. Als hoofd intern zal ik zorgen voor goed contact tussen de school, studenten en docenten.

Linked In

Myrthe van Praet

(Penningmeester / Hoofd extern)

Ik ben Myrthe van Praet, 24 jaar en momenteel zit ik in het vierde jaar van de opleiding Bouwkunde. Naast Atlantis ben ik werkzaam als shiftleider bij de Albert Heijn. Verder vind ik het erg leuk om te dansen (zowel als sport als voor het plezier). Ook vind ik het leuk om met mede studenten af te spreken voor een drankje.

Dit jaar ben ik de penningmeester van Atlantis. Ik heb hiervoor gekozen, omdat ik het leuk vind om mensen met dezelfde passie samen te brengen. Dat heeft betrekking tot mijn mede studenten, maar ook de bedrijfswereld.

Mocht je vragen hebben dan kun je mij altijd via de mail bereiken!

LINKED IN