Het bestuur van SV Atlantis.

Het 29e bestuur van S.V. Atlantis bestaat uit 5 studenten die een studiejaar lang zich inzetten voor de vereniging. Aan het begin van een nieuw collegejaar wisselt het bestuur.

Wil je in contact met ons komen of ben je benieuwd wie wij zijn? Dan kan je hier alle informatie vinden. of langs komen bij RZ1.27!

Isabella Chessa

(Voorzitter)

Ik ben Isabella, de nieuwe voorzitter van s.v. Atlantis. Ik ben tot die positie gekomen doordat ik heb geholpen met het organiseren van de introductieweek voor de nieuwe eerstejaarsstudenten.

Groetjes
Isabella

Eline van Looij

(Penningmeester)

Ik ben Eline, 21 jaar en Penningmeester van s.v. Atlantis bestuur 29. Ik zit in mijn tweede jaar van de studie Civiele Techniek. In mijn vrije tijd zit ik graag op het terras, reis ik of vind je me in de sportschool. Als secretaris zal ik verantwoordelijk zijn voor de communicatie binnen en buiten de vereniging en natuurlijk medeverantwoordelijk voor de plannen van het bestuur. Als hoofd intern zal ik zorgen voor goed contact tussen de school, studenten en docenten.

Axel van der Pol

(Hoofd Extern)

Ik ben Axel, 24 jaar en momenteel zit ik in het derde jaar van de opleiding Bouwkunde. Naast Atlantis ben ik werkzaam in de meubelwinkel in Leiderdorp. Verder vind ik het erg leuk om te sporten zoals fietsen, hardlopen en zwemmen.

Dit jaar ben ik hoofd extern van Atlantis. Ik heb hiervoor gekozen, omdat ik het leuk vind om mensen en bedrijven in contact te brengen met de studenten van sv. Atlantis. Ook organiseer ik de bedrijvendag van 2025.

Mocht je vragen hebben dan kun je mij altijd via de mail bereiken!

LINKED IN

Bo Westermanl

(Secretaris)

Ik ben Bo, de nieuwe secretaris van s.v. Atlantis. Ik ben tot die positie gekomen doordat ik heb geholpen met het organiseren van de introductieweek voor de nieuwe eerstejaarsstudenten.

Groetjes